לחיוג מהיר

עקבו אחרינו

למה חשוב לכסח את הדשא?

כיסוח דשא

לא משנה אם זה עתה עברתם לבית חדש עם גינה, או שאתם כבר המון זמן בדירה הנוכחית שלכם, באה השעה להגיע להחלטה – האם תכסחו בעצמכם את הדשא, או שתיעזרו בבעל מקצוע? יש כאלה שיעדיפו לא להתאמץ יותר מדי, וישכרו בעל מקצוע. לעומתם, יש כאלה שיבחרו לעשות את העבודה בעצמם. ולכל אלו, מיועד המאמר הזה. נסביר לכם למה חשוב לכסח את הדשא, בעצמכם, וכן למה מומלץ לרכוש מכסחת דשא רק מתוך חנות גינון מקצועית.

למה חשוב לכסח את הדשא?

כיסוח הדשא, על ידי מכסחות דשא, בעצמכם – חשובה מאוד. הסיבות לכך הן כלהלן –

» רוב האנשים, בעלי גינה, בכלל אינם מכירים אותה. עם קצת עבודה של כיסוח הדשא, תוכלו להכיר אותה יותר טוב. תדעו איזה מקומות מועדים לפורענות, כאשר משתובבים בהם חיות מחמד או ילדים קטנים, היכן נאספים מי הגשמים, והיכן הדשא נוטה להתייבש יותר. לא כל בעל מקצוע יתאמץ כמוכם. ככלות הכול – למי הדשא יותר חשוב? ברור שרק לכם.

» כיסוח הדשא, מדי שבוע, ובפרט בעונת הקיץ, יוודא כי הדשא יהיה יותר בריא וחיוני. כאשר מכסחים את הדשא, עם מכסחת דשא מקצועית, כל אזורי הדשא יספגו היטב את המים והשמש היטב. כמו כן, כך תבטיחו שלא יפקדו את הגינה יותר מדי מזיקים.

» כיסוח הדשא בעצמכם יחסוך לכם הוצאות כספיות ניכרות – כיום, אין מי שלא עושה תחשיב כלכלי לכל דבר. אומנם, תהיה לכם הוצאה כספית ראשונית, לא מעטה, אבל בראייה קדימה רק תחסכו כסף עבור תשלום שבועי לאיש מקצוע. ואל תטעו, מרבית אנשי המקצוע גובים לא מעט על שירות מדי שבוע של כיסוח דשא.

» ידוע כי נפש בריאה בגוף בריא – משוואה מעולם הפסיכולוגיה, שהוכחה מזמן כנכונה. כיסוח דשא דומה במהותו לאימון אירובי. במידה ואתם לא ממש מחובבי הספורט, ראו הזדמנות זו כהזדמנות פז לחטב את הגוף שלכם ולהיכנס לכושר. יש משהו בתנועות שחוזרים עליהן במשך כיסוח הדשא, אשר גורמות לשקט נפשי.

רכישת מכסחת דשא רק דרך חנות גינון מקצועית

כמו בכל תחום, גם כשעומדים לרכוש מכסחות דשא, צריך למצוא חברה בעלת מוניטין, מקצועית, עם ניסיון מוכח, ובעיקר עם לקוחות מרוצים, שיסכימו להעיד על כך. ראשית כל, עליכם להבין כי בחירה של מכסחת דשא צריכה להיות בין מכסחה ממונעת בנזין לבין מכסחה חשמלית. עוד פרמטר הוא הגודל שלה. מיד נרחיב על שניהם. אבל כדאי שתדעו, כפי שאמרנו, יש למצוא את החנות הכי מתאימה. רשת האינטרנט רוויה בחנויות גינון, אבל על מנת להקל עליכם, בדקנו ומצאנו. החנות שמתכתבת כהלכה עם כל הקריטריונים שהוצגו לעיל היא א.מ. כלי גינון ועבודה. רק בחנות זאת תמצאו מכסחות דשא חזקות ואיכותיות, עם מערכות להבים איתנות ועמידות, אשר תיהנו מהן לטווח הארוך, מבלי לדאוג שמא הן יחלידו עם השנים. כל מה שאתם צריכים לעשות, הוא רק ללחוץ על הקישור הזה – חנות גינון.

וכעת, כיצד תבחרו – מכסחת דשא ממונעת בנזין או חשמלית? במידה ושטח הדשא שלכם רב, כי אז מומלץ לרכוש מכסחת דשא ממונעת בנזין. מכסחה זו מעולה למי שהשטח שלו חף מחוטי חשמל, ואפשר לכסח את הדשא אתה בלי כל הפרעה כזאת או אחרת. אך מכסחה זו מחייבת אתכם לפני כל שימוש למלא בה דלק. במידה והגינה שלכם קטנה עד בינונית, כי אז כדאי שתרכשו מכסחות דשא חשמליות, למרות שתיאלצו לחיות בשלום עם כל מיני כבלים.

יש לכם שאלה? להתייעצות חייגו

או השאירו פרטים וניצור אתכם קשר בהקדם האפשרי!